Ti pogoji in določila določajo regulativni okvir, obveznosti in pravice, povezane z uporabo storitev registracije, podaljšanja in upravljanja LEI, ki jih zagotavlja LEI System OU.
1. Pogodbena stranka
LEI System OU, zasebna družba z omejeno odgovornostjo, ustanovljena v Estoniji, bo pogodbena stranka, ki zagotavlja storitve pod blagovno znamko LEI System. V primerih, ko v državi prebivališča stranke ne obstaja lokalna podružnica LEI System, bo LEI System OU (številka LEI 984500908J38713A7650) deloval kot privzeta pravna oseba. LEI System deluje kot registracijski agent LEI in sodeluje z uradno akreditirano lokalno operativno enoto (LOU), Ubisecure Oy (ki posluje kot RapidLEI), ki ima LEI: 529900T8BM49AURSDO55.
2. Zahtevanje in upravljanje LEI-jev
2.1. Stranka lahko odda zahtevo za pridobitev, podaljšanje ali prenos identifikatorja pravne osebe (LEI) z izpolnjevanjem ustreznega spletnega obrazca in dokončanjem plačila z uporabo sprejete metode, kot je kreditna kartica ali PayPal.
2.2. Z oddajo vloge stranka potrjuje in se strinja s temi pogoji in določili ter potrjuje, da so vsi posredovani podatki točni. Vlagatelj potrjuje, da je pooblaščen za delovanje v imenu zadevne pravne osebe. Določeni kontaktni podatki se lahko delijo z LOU za podporo validaciji.
2.3. Stranka pooblašča LEI System, da se v njenem imenu strinja s pogoji in določili LOU (npr. tistimi RapidLEI). Vsi sporazumi LOU temeljijo na smernicah GLEIF in so v bistvu podobni. Na primer, pogoje storitve RapidLEI najdeš tukaj.
2.4. LEI System je podeljena pooblastila za delovanje v imenu pravne osebe stranke v zadevah, povezanih z LEI, vključno z njegovo izdajo, letnim podaljšanjem in prenosom.
2.5. Ko se LEI prenaša od drugega ponudnika na LEI System, je morda potrebna sprememba LOU. Prenos se mora zgoditi pred ali sočasno s podaljšanjem.
2.6. LEI-ji pod upravo LEI System so upravičeni do podaljšanja do 60 dni pred datumom poteka. V primerih predčasnega podaljšanja po prenosu od drugega ponudnika storitev se lahko skrajša obdobje veljavnosti.
2.7. Obdelava se bo začela, ko bosta prejeta tako vloga kot plačilo.
2.8. LEI System lahko zahteva dokumentacijo, ki potrjuje pooblastila vlagatelja, vključno, vendar ne omejeno na, pooblastilo.
2.8.1. Pooblastila morajo podpisati izključno osebe, ki so uradno pooblaščene za zastopanje pravne osebe. Lažno predstavljanje ali napačno predstavljanje pooblastil za podpisovanje je strogo prepovedano.
2.9. Za namene preverjanja se lahko zahteva dodatna dokumentacija, vključno z:
• kopija potrdila o registraciji subjekta
• identifikacija pooblaščenih zastopnikov
• dokazilo o datumu ustanovitve
• dokumentacija, ki podpira spremembe v poslovnih evidencah
2.10. Če je subjekt v lasti ali pod nadzorom matične družbe, ki pripravlja konsolidirane finančne izkaze, je treba predložiti podatke ravni 2 (matične). Če poročanje ni mogoče, je treba navesti veljaven razlog.
2.10.1. LEI System lahko zahteva dokumentacijo, ki potrjuje status konsolidacije.
2.11. Mednarodne podružnice morajo predložiti LEI glavne pisarne, ki mora biti aktiven (status IZDAJENO).
2.12. Subjekti, razvrščeni kot investicijski ali krovni skladi, so lahko pozvani k razkritju razmerij sklada, vključno z upravljavcem sklada, krovno strukturo in/ali razmerji med podrejenim in nadrejenim skladom.
2.12.1. Za podporo takšnim razmerjem se lahko zahtevajo ustrezni dokumenti.
2.12.2. Za vsak povezan subjekt, na katerega se sklicuje, je treba predložiti LEI.
2.13. Večina registracij LEI je dokončanih v 1–3 urah. Vendar pa lahko vloge, ki vključujejo matična ali skladovna razmerja, zahtevajo do 48 ur. Podaljšanja in prenosi LEI lahko trajajo do 7 dni. Nepopolni ali napačni podatki lahko povzročijo zamude.
2.14. Po uspešni oddaji vloge bosta potrditev in račun poslana na e-poštni naslov, naveden pri blagajni.
2.15. Vloge postanejo zavezujoče in nepreklicne ob oddaji in plačilu. To velja tako za začetne registracije kot za podaljšanja, vključno s prenosi.
2.16. Če stranka ne predloži zahtevane dokumentacije, lahko LEI System in njegov partner LOU nadaljujeta z uporabo javno dostopnih informacij. LEI-ji, ki jih ni mogoče obdelati zaradi manjkajočih podatkov, ne bodo povrnjeni in ne prevzemamo odgovornosti za posledice, ki iz tega izhajajo.
2.17. Ko je LEI izdan, postanejo LEI in povezani referenčni podatki javno dostopni na spletnih straneh GLEIF in LEI System. LEI-ji so trajni in jih ni mogoče ponovno dodeliti ali odstraniti.
2.18. LEI System bo stranko obvestil po e-pošti 60 dni pred predvidenim datumom podaljšanja.
3. Večletni načrti in samodejna podaljšanja
3.1. Stranke se lahko odločijo za predplačilo podaljšanja LEI za obdobje do petih let.
3.2. Kljub večletnemu predplačilu se bodo podatki LEI še vedno letno posodabljali, kot to zahteva GLEIF. Uradni „naslednji datum podaljšanja“ temelji na 365-dnevnem ciklu od zadnjega potrjenega podaljšanja.
3.3. Če se LEI, zajet z večletno pogodbo, prenese na drugega ponudnika storitev, se sporazum z LEI System šteje za prekinjenega in povračilo ne bo izdano.
3.4. Stranke lahko omogočijo samodejno podaljšanje. Plačilo za takšna podaljšanja se obdela 60 dni pred datumom poteka z uporabo prvotno navedene plačilne metode.
3.5. Obvestilo o samodejnem podaljšanju bo poslano na registrirani e-poštni naslov. Stranka ima pet koledarskih dni za preklic ali spremembo podrobnosti. Ko se podaljšanje začne, ga ni mogoče preklicati.
3.6. LEI System si pridržuje pravico do posodabljanja referenčnih podatkov z uporabo registrskih virov.
3.6.1. Če uradni registri niso dostopni, se lahko obstoječi referenčni podatki uporabijo za podaljšanje.
3.6.2. Če preverjanje ne uspe, se lahko matična ali skladovna razmerja označijo kot neprivatna.
3.6.3. Stranke so odgovorne za obveščanje LEI System o vseh spremembah, ki jih registri ne zajemajo.
3.6.4. LEI System lahko zahteva dodatno podporno dokumentacijo, vključno s posodobljenimi finančnimi podatki, novimi pooblastili ali izjavami o izjemah.
3.6.5. Če zahtevana dokumentacija ni predložena v 60 dneh, se LEI morda ne bo podaljšal in pogodba o storitvah se lahko prekine.
4. LEI potrdilo & oznaka
4.1. Digitalno in/ali tiskano potrdilo LEI se lahko doda naročilu pri blagajni ali zahteva naknadno z uporabo funkcije iskanja LEI.
4.2. Tiskana potrdila se odpošljejo v 7 delovnih dneh na registrirani naslov pravne osebe.
4.3. LEI System ni dolžan ponovno izdati tiskanih potrdil v primerih, ko dostava ne uspe zaradi napačnih podatkov o naslovu ali zavrnitve sprejema dostave.
5. Stroški storitev in obdavčitev
5.1. Cene za storitve, povezane z LEI, vključno z registracijo, podaljšanjem in prenosom, so objavljene na spletni strani LEI System in vključujejo veljavne doplačila GLEIF.
Pristojbine za naročilo novega LEI, prenos LEI ali podaljšanje LEI najdeš tukaj.
5.2. Obravnava DDV:
• Estonske stranke: velja 22 % DDV. Od 1. julija 2025 se bo stopnja DDV povečala na 24 % in cene se bodo temu primerno prilagodile.
• Stranke s sedežem v EU z veljavno številko za DDV: DDV ne bo dodan (velja obrnjena davčna obveznost).
• Stranke zunaj EU: DDV se ne zaračuna.
5.3. Samodejna podaljšanja se bodo zaračunala na podlagi aktivnih cen, objavljenih v času obdelave.
6. Politika vračil
6. Vračila in preklici
6.1. Zahteve za vračilo je treba poslati na info@leisystem.com in bodo pregledane v 7 delovnih dneh.
6.2. Vračila se obdelajo prek prvotne plačilne metode in lahko traja do 30 dni, da se prikažejo, odvisno od bančne institucije.
6.3. Velja pristojbina za obdelavo vračila v višini 40 €.
6.4. Vračila niso na voljo v naslednjih primerih:
• LEI je bil že izdan ali podaljšan.
• Samodejno podaljšanje je bilo zaključeno.
• Večletna pogodba je bila predčasno preklicana.
• Prenos LEI je povzročil izgubo obdobja veljavnosti.
• Stranka ni predložila zahtevanih informacij v 60 dneh.
• Matični podatki so bili predloženi, vendar kasneje razveljavljeni.
• Dostava fizičnega potrdila ni uspela zaradi napake stranke.
6.5. Vsa obravnava vračil je predmet okvira upravljanja GLEIF RA.
7. Storitve tretjih oseb in marketinški partnerji
7.1. LEI System lahko določene podporne storitve odda specializiranim zunanjim ponudnikom. To lahko vključuje:
• gostovanje in vzdrževanje spletnih platform
• varno obdelavo plačil
• komunikacijske storitve (npr. e-pošta, obvestila)
• orodja za zbiranje povratnih informacij strank
7.2. Ti ponudniki lahko dostopajo do podatkov strank strogo po potrebi za zagotavljanje svojih storitev, v skladu s sporazumi o zaupnosti in varovanju podatkov.
7.3. Kontaktni podatki (ime podjetja, zastopnik, e-pošta itd.) se lahko delijo z izbranimi marketinškimi partnerji, ki ponujajo storitve, relevantne za stranko.
7.4. Zunanji ponudniki lahko neposredno kontaktirajo stranke glede svojih storitev, če so povezane z delovanjem LEI System.
7.5. Vsa sodelovanja s tretjimi osebami so predmet standardov zasebnosti, ki so enaki ali višji od tistih, ki jih določa LEI System.
7.6. Z uporabo storitev LEI System stranka soglaša z zgoraj navedenimi dogovori.
8. Pravna pristojnost in končne določbe
8.1. Stranka ostaja izključno odgovorna za vsa dejanja in obveznosti, povezane z LEI njene pravne osebe.
8.2. LEI System ne prevzema odgovornosti za kakršne koli finančne ali regulativne posledice, ki izhajajo iz zamud ali napak pri obdelavi LEI.
8.3. Ti pogoji in določila se lahko posodobijo brez predhodnega obvestila. Najnovejša različica je vedno na voljo na leisystem.com.
8.4. Ta sporazum in vsak spor ali zahtevek, ki izhaja iz njega ali je z njim povezan, vključno z ne-pogodbenimi spori ali zahtevki, se ureja in razlaga v skladu z zakoni Republike Estonije. Sodišča Republike Estonije imajo izključno pristojnost za reševanje vsakega takega spora ali zahtevka.